mEhDi oNe HuFFy

I VoLLyBall player

mEhDi oNe HuFFy

I VoLLyBall player

mEhdi oNe HuFFy

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ


سلام به همه.

من مهدی جعفری هستم در پایتخت مازندران زندگی میکنم.

والیبال رشته تخصصی من هست و به امید اینکه روزی برای کشورم افتخار افرین شم تلاش میکنم.

امیدوارم به هدفم برسم.

و همچینین ارزوی موفقیت برای همه را از خدای متعال خواستارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
mEhDi.oNe.HuFFy J.S

نظرات  (۴)

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۵ السا فروزن
منم عاشقه والیبالم
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۸ mEhDi.oNe.HuFFy J.S
ممنون ولی من والیبال زندگیمه
سلام . خسته نباشی امیدوارم به هدفت برسی.Ar66
امیدوارم ب هدفت برسی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی